Wszystkie »

  • Wpisów:5
  • Średnio co: 1 rok
  • Ostatni wpis:9 lata temu, 09:52
  • Licznik odwiedzin:16 738 / 3628 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Siemano...jak leci u was?? u mnie narazie spoko w sobote mam na mysli ze mnie tata podwiezie do kolezanki po zadanie.kurde nie wiem co pisac jakis dzis dzien smutny.Wogule mi sie niechce gadac na gg lub siedziec na necie .Ok ja juz koncze mama mnie wola musze isc to narazie.;p
  • awatar Gość: http://www.3dwhite.pl/?clk=1bd20b82ca26ccb9ea4c64825eea51b4
  • awatar madlen.: Ciekawy blog ;) Wbijaj do znajomych ;) :D :*:*
  • awatar luckyy: Zarabianie poprzez wypełnianie ankiet.. http://badanie-rynku.net.pl/index.php?new=48a053c08971e
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
Siemka nie chce mi sie nic dzisiaj a nawet dzien dzis taki sobie ...Noga mnie dalej boli .Oby juz nie było zimy dobze bedzie jak bedzie wiosna .Ok ja juz koncze bo sam moj tytuł mowi ze niechce mi sie nic ok ja juz koncze nara
 

mops
 
aleksandra1234567891
 
piękna tapetka.... :>
 

 
Siemka nie ide dzis do szkoły ale zato mnie boli noga .Ale myśle ze nie mam złamanej i napewno w gipsie nie bede miec . Widze przez okno ze pogoda nie za ładna oby już nie było śniegu wole wiosne ale w prawdze jeszcze w kalendarzu zima oki ja juz koncze Nara......
  • awatar agusieq: siemka dałas mi komenta...to sie odwdzieczam xDxD
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Dzis miałam do szkoly na 7:30 do 13:50 w szkole było nawet spoko mialam 6 lekcji 1.matme 2.polaka 3.wf 4.wf 5.plastyke 6.Muzyke. A na polaku co ja mowie nie było polaka a mielismy pisac sprawdzian;d ale pani sie chyba rozchorowala ja ak mysle oki bede musiła juz konczyc jak chcecie to napiszcie do mnie na gg Nara;p.
  • awatar Mu$tAnG: superow blog izapraszam na muj blog :D
  • awatar olcia019: fajne
  • awatar Gość: czesc jak tam u ciebie słychac??masz super bloga.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›